Followers

Thursday, May 21, 2009

pergi "bertapa"

^bismillahirrahmanirrahim^
wif da name of ALLAH
blog  ini mungkin tidak akan diupdate utk bbrp wktu
kerana blogger ini akan pergi "bertapa" utk bbrp ketika
di harap segala kekhilafan dapat dimaafkan
atas kesilapan yg sengaja atau tak disengajakan
doakan kejayaan "pertapaan" saya di tempat orang
dan saya dpt jaga iman saya di sana
saya juga doakan kalian sentiasa maju dan sukses
^"tanamlah kebaikan di dunia, utk dapat hasil nanti di kampung akhirat
sama-sama kita ubah diri menjadi seseorang yg lebih baik
atau dalam kata lain,biar "jadi orang"^
segala yang baik, adalah hidayah dari Allah s.w.t
apa yang lemah adalah diri saya sendiri yang
hakikatnya datang dari Allah jua untuk menguji saya
wallhualam..
~salam sayang dari saya kerana Allah~

0 pengomen sporting!:

 

Blog Template by BloggerCandy.com