Followers

Monday, September 5, 2011

Menjejak Impian Di Taman Ilmu dan Budi

Bismillah wa alhamdulillah :)


Dulu,hanya road to Taman Ilmu dan Budi tapi sekarang sudah ahlan@selamat datang.Cepat sungguh masa.Cuti yang diberi 3 bulan sudah tinggal sehari untuk bergelar mahasiswa.Tak kira saya yang sebagai pelajar atau lain-lain yang akan kembali berkawan dengan buku dan pen setelah lama bercuti.

Set A Target
Comman la kan bila jejak U atau buka semester baru mesti ada azam yang lebih membara dari sebelumnya.Tak salah dan sangat perlu sebagai booster untuk menghadapi hari-hari getir bergelar pelajar. Tuliskan apa yang nak dicapai sebab saya pernah lihat keajaiban seorang yang tulis matlamat @ wishlist dia sebanyak 100@200 +-  tapi hari demi hari matlamat dan impiannya dapat dihitamkan tanda dah tercapai apa yang dia impikan.Wohaa, nah saya share videonya.


Sebab apa, ALLAH MAHA MENDENGAR dan kita ikutinya dengan usaha..!

Saya punya impian dan matlamat tinggi.Ingin ikut jejak Kak Ina yang setiap sem dapat dean's list malah mahu lebih iaitu cemerlang akademik dan ligat untuk beramal Islami.

Tidak mahu lagi  jatuh untuk kesekian kali sebab sudah rasa perit tapi yang pasti setiap yang berlaku ada hikmahnya.Saya ingin melihat umi dan abah saya kembali tersenyum dengan kejayaan saya dan yang paling penting akademik terbaek untuk Islam tercinta.

Tiada apa setakat ini mahu dikongsi tapi saya suka quote status FB sahabat2 saya yang juga akan ke Kuantan bersama saya nanti insyaALLAH  




Semangat mereka membara sampai saya pun rasa bahang semangat.
Matlamat mereka buat saya pun rasa ingin pasang impian sama.
Doa mereka buat saya rasa bertuah ada mereka di samping saya,thank you ALLAH :)


ps;doakan saya dipermudahkan segala urusan dan selamat sampai.
pss; salah satu jihad ialah dengan menuntut ilmu, jom kita berjihad, takbir..!
psss:kepada semua,selamat kembali ke kampus dengan semangat yang luar biasa hebat :)

3 pengomen sporting!:

Mr AnOnymOUs said...

salam..smoga azam yg ditanam dpt dituai 1 hari kelak..
ana doakan nty n shbt2 kuantan yg lain sntiasa dlm rhmtnya & smoga kta dipermudahkan sgla urusan..amiin_^)
~ukhwah fillah~

Unknown said...

Selamat kembali menyambung pelajaran.. :)

Izzati Hashim said...

Selamat berjuang sis, moga Allah mudahkan laluannya, biiznillah (=

 

Blog Template by BloggerCandy.com