Followers

Sunday, May 16, 2010

selamat hari guru


sesungguhnya
mereka byk berjasa dalam hidup kita
dr mereka kita kenal benar A.B.C..1.2.3...alif.ba'.ta'
kadang2 juga selalu, kita nakal.kita tidur dalam kelas, xsiapkan homeworks/tutor
failed subjek,rendah quizzes/exams
tapi mereka xpernah kata
"..baiklah,saya lepaskn kalian belajar sendirilah
saya sudah penat, kecewa dgn prestasi dan sikap kalian.."
sebaliknya tiupan motivasi terus dialirkan kpd kita
agar terus mencipta langkah, mengingatkan bahawa
"gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya"
"failure is a part of the journey of success" 
"awak sebenarnya boleh mgkin teknik belajar awak silap
its ok,awak masih ada masa"

terima kasih guru2.atas segala curahan ilmu dr bangku tadika hingga sekarang
terima kasih atas kesabaran dan keikhlasan mengajar saya

kepada semua murobbi saya,
syukran kathir atas segala tunjuk ajar,nasihat dan bimbingan
buat saya celik erti sebuah perjuangan ini
dari tidak tahu kepada sedar
dari merangkak,saya mula bertatih, pohon doa berterusan agar saya dapat berlari
selaju pena berlari pun sudah amat baik.

selawat dan salam kepada junjungan besar Rasulullah SAW
Bagindalah pendidik terbaik sepanjang zaman
yg mendapat didikan langsung dr KEKASIH dan malaikat
subhanaALLAH..
diteruskan oleh para sahabat, tabi' tabiin sehingga kita masih dapat
meminjam seketika mutiara2 ilmu kini..alhamdulillah


this post is dedicated specially to all my teachers at SK Islah, SMKA Naim Lilbanat and also
all lecturers at CFS IIUM Petaling Jaya
halalkan segala ilmu, doakan saya dan rakan2 supaya dpt jadi ssorg yg bguna utk bangsa dan Islam 
terima kasih cikgu(rindu ingin mengucapkannya dgn kuat spti dulu)

2 pengomen sporting!:

cik.meny said...

rindu juga...

Qistina said...

besarnya pengorbanan mereka...
hanya Allah yang bisa membalasnya...
~TERIMA KASIH CIKGU~

 

Blog Template by BloggerCandy.com