Followers

Friday, May 1, 2009

::upu result::

bgn pagi ari ni, tgk handset 1 may 09..aiyak, UPU result, kenalim(debar) tahap maksima..jantung b'detak lebih kencang spt genderang mau perang( huhu lirik lgu ap ntah)..
sabar2, pkul 12t/hari bru tau izzati wei..
d0a byk2, insyaALLAH bleh apa yg kmu mau..insyaALLAH
mghampiri ambang 12t/hari, aku br jamah nasik lemak,kopi o
(nak  ilang debar benarny0,hehe makanla penawarnya)


k.ina:etie, gapo almat upu??
ety:lorh,awlnya..moe kot..
k.ina:molek sket bukak awl, tkut jammed phni
ety: ho deh, bukak r slalu k.ina, sene sket..
huhu, ya ALLAH dup dap, mntak2 la bleh mne2 1 dr hok ak mntak dlu..
xkesohla uia, usim or um..asal bleh jah, xse g mtrix..


aku amek h/p type UPU result no KP ata ko 15888(sms)
sbb mcm lembab je gna internet..
tut2..msg from ppah:- banKing, uitm alhamdulillah..
reply~congrate ppah, ety xhau lagi..
tut2..msg from mirah aziz:- usim, tamhidi p'gigian, tp xhau nk lg ko dop..
reply-xpo mne2 pun, duk utp d0h..molek blako asal pndai jaga dri n duk dlm jemaah bia x mdh t'pngaruh..


tut2..15888:- UPU result( mmg debar ms dpt msg neh)
rm 0.20 UPU: 91010103**** Tahniah!
anda berjaya ditawarkan program y0400
asasi kejuruteraan dan sains komputer UIAM
layari laman web IPTA b'kaitan untuk surat tawaran.


ummi!! ety bleh uia..cos kjutreaan n sns comp..alhamdulillah, yeah2 dpt jgk uiam
umi: umi sero doh, sbb tu lmbt tu dpt..
abah: bereh dohla bleh uia gak..
k.ina: ni benar umi, abah cita2 ety, dia bukan minat sgt biotech tu..bleh dohla
ety: hurm,mmg pun nilah bnr2, cita2 ety, jak kcik lagi mnat komp,alhamdulillah ya ALLAH
makbul d0a ety..


itulah al-kisah jumaat 1 mei 2009 aka labour day, hari yg sgt m'buat ak bnr2, gembira n b'syukur sgt2
ore laen duk pakat ramai2 g suarasa kt stadium, aku t'senyum hepi di rumahku..

ya ALLAH, jika benar inilah yang terbaik untukku..biarlah ilmu yg aku dpt nanti dpt aku gunakn untk diriku,
keluargaku n plg pnting untuk agamaMu..permudahkan ya ALLAH
& terima ksih krana mndgr n mmakbulkn hajatku ini dr dulu, kini & selamanya
insyaALLAH~

p/s: ni yg kgkawan aku punya
hajar frhana n anna:ekonomi n sns p'ngurusan,uia
faie:pharmasist,uia
kemma n nawa:undang2, uitm
shakirah, che tin: sains.uitm
qistina:style cos fisiologi, uitm
anis mirah: tamhidi undg2 n syariah usim
widad: sme ngn aku

kpd yg xleh upu, jgn sedih n bermuram durja, matrik n maktab masih ada
jgn sempitkn fikiran aku xleh sbb... atau ap2 yg negatif
sbb semua da diaturkan dgn aturan plg baik oleh ALLAH
so do ur ur BEST, in any field u involve n make it LILLAHITAALA,sgla akn b'akhir sempurna
biiznillah..

0 pengomen sporting!:

 

Blog Template by BloggerCandy.com