Followers

Friday, April 17, 2009

menyesalnya

entahla, aku rasa menyesal sangat hari ni n aku harap 1 perubahan besar akan b'laku dlm hidupku bermula detik,saat dan waktu ni..mungkin transformasi seiras atau hampir menyerupai AF7 yang rancak diperkatakan di Astro walau tidak nampak apa transformasinya, tapi aku mengharapkan lebih hebat daripada itu..insyaALLAH

mungkin bagi umi ia satu ujian dan mungkin bagi sesetengah orang, nak geroh(takdir)..tapi kejadian itu benar2 membangunkan aku dari terus-menerus  terbelenggu dalam kesilapan yang besar dan mungkin sebenarnya tidak berfaedah dan amat2 tidak memberi untung, sedikit mungkin..umi,ampunkan anakmu ni..

aku sedar, ni adalah cara ALLAH menyedari aku yang lalai untuk satu jangka yang agak panjang, lain orang lain cara barangkali disedarkan..kalau dikira, orang lain sudah maju beribu batu dariku, aku masih di takuk yg sama, ceh, berfalsafah aku, tp itulah hakikatnya..terima kasih untuk cinta-Mu yang sangat ternilai dan membuat aku sedar aku bukan sesiapa pun di sini..hanya anak kepada umi dan abah, kakak kpd adikku, sahabat kpd teman seperjuanganku dan yang utama HAMBA kepada PENCIPTAku..alhamdulillah

0 pengomen sporting!:

 

Blog Template by BloggerCandy.com