Followers

Friday, December 5, 2008

terkilannya..maafkn eti yer



haha dh lame ak x coretkn ssuatu dlm blog yg x seberapa ni
al-maklumlah tersangat busy ngn SPM yg baru je berlalu 3 hari lalu

paling terkilan,aku x sempat nak jumpa rakan sekelas aku 5UH especially kgkawan aku yg berulang..maafkan kak ketua yer,SEMUA!! xsempat nk peluk korang dahla lepas ni payah nk jumpa..so klau nk buat reunion ke apa,jangan lupa along d sini yerk!!

cite psl SPm plak..huishh mmg xley nk cakap mcm2 perasaan ada dlm hati aku kalau ad yg nampak..bukan apa,ak ni kira harapan family further study kt oversea,layakkah aku??
tepuk dada tanya diri nmpaknya tu tunggu dan lihat..aku kalau boleh nk duduk kat negara tercinta ni aje,tp kalau ad rezeki xplak ak tolak..skali seumur hidup,tapi semua tu aku teramat yakin dah diaturkan oleh ALLAH S.W.T utk aku yg kerdil ni..mak ai,berdebarla plak kalau pikir2!!ok2 xde paper nk tulis n da good news aku terpilih utk berkhidmat kpd negara a.k.a PLKN TOK BALI..yeahhaaa!!thnx ALLAH..

1 pengomen sporting!:

n.a.w.a. said...

nawa pun sedih jgk..x sempat jmpe al0ng n kwn2 laen hari tue..sbbnye kejar mase..lps exam tue nk kna ambik kakak kat kb..kalau lmbat tau2 je la..jam!!tapi masa nawa tgh meredah hujan b'lari2 nk kuar pagar sk0lh..mcm ada org panggil..bila t0leh..xtau sape..s0..nawa pun terus tinggalkan naim..huhu..

 

Blog Template by BloggerCandy.com